11. mai 2010

Mann for sine ord

Da vi var på hentereise for nokså nøyaktig tre år siden, kom den nybakte pappa med noen bekjennelser som husfruen har lagt seg på sinnet. Disse bekjennelsene kan du lese om her

Derfor løp den nybakte mamman til Babyshop og bestilte fluksens en ny trille til det lille gullet, for hun skal i hvertfall ikke ha en reprise fra forrige gang der vi strevde med ei lita paraplytrille, uten handlekurv og slett ikke noen mulighet for å ha barnet vendt mot oss. Dessuten er mor over middels interessert i barnevogner, kun det beste er godt nok osv.

Resultatet er en Bugaboo Bee, med transportbag til flyturen - samt en riktig snasen stelleveske. Vi må vel bare passe på at den ikke blir stjålet i SA...



Prisen skal vi vel helst ikke snakke om, men mannen har gitt sin fulle velsignelse. Det har jeg svart på hvitt. Ikke sant?

4 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Skikkelig snasen vogn det der... Vedder på at du fant noe annet fint på BabyShop også!

Mirella sa...

Lækker....får NESTEN lyst på barn igjen selv gitt... men bare nesten.... får heller prøvetrille litt hos dere, for å holde vogntrillekunnskapen vedlike til jeg en gang blir mormor...

Gubben sa...

Ja du må jo bare gni det inn da.. Jeg var nok ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket da rett etter vi hadde fått verdens kuleste og herligste lillegutt. Men du kommer nok til å utnytte dette senere også, kjenner jeg deg rett :D
S-E

Gro D. Smit sa...

Husker det innlegget fra forrige gang, ikke ofte at man får en så ærlig og total anerkjennelse av å ha hatt rett om noe :-)

Nå er dere på vei, og jeg tenker på dere og gleder meg allerede til dere er fremme.

Lykke til og så kanskje vi kan få til en trilletur i sommer med Buggien