6. mai 2010

Check one-two-and-three...

Samuel's favourite programme on Playhouse Disney is Agent Ozo, and I feel just like him. He needs to solve a gazillion things, and they always sing this "check 1-2-3" song when the mission is completed.

Accomodation has been confirmed, a pram has been ordered and a few things have been bought for our little girl - and of course it had to be pink...
I have also been able to finish off about a hundred projects concerning our new and old house, as well as preparing Samuel the best way we can for departure...

-----
Samuels favorittprogram på Playhouse Disney er Agent Ozo, og jeg føler meg omtrent som ham. Han må løse en rekke oppdrag, og så synger de alltid "Check 1-2-3" når oppdraget er utført.
Jeg har nå fått bekreftet bosetd under SAoppholdet, jeg har bestilt trille som skal være med på turen, og jeg har kjøpt noen ting til vår kjære, lille jente - og det måtte selvfølgelig være rosa.

Jeg har også ferdigstilt noen titalls prosjekter i forbindelse med salg av vår gamle bolig. Fotograf og takstmann har vært her i dag, hengeren er full av søppel og det gjenstår "bare" rundvask av huset og tømming av to-tre boder før vi kan pakke og reise... Også prøver vi å forberede Samuel på reisen og det som skal skje som best vi kan.

3 kommentarer:

Femmigje og Bjarke sa...

Hei,

Jeg så på SA-forumet at dere snart skal få reise til SA for å hente ei nydelig datter. Jeg gleder meg til å følge dere på reisen... Kanskje er det ikke lenge til vi kan få dra på samme reisen! På bloggen deres står det at dere har ventet godt over 2 år på tildeling. Er det fra dere ble godkjent av Bufetat eller fra papirene ble sendt?

Kristina sa...

Hei,
... Dette er virkelig spennende husker du fortalte om søknadsprosessen osv da vi jobbet sammen. Gleder meg til å følge med på bloggen:)

svenelia sa...

Ventetiden er fra vi startet prosessen med barnevernet for adopsjon nr 2, altså ca 2.5 år. Forrige gang var den totale prosessen 1 år og 7 mnd

Så koselig å "se" deg her, Kristina!