31. mai 2010

Nok en fin dag i Pretoria Zoo

Nok en gang sover familien unntatt faderen relativt tidlig på kvelden, og siden jeg da nok en gang er alene om å skrive bloginnlegg, tenkte jeg at det var på tide å flashe meg selv litt. Så her er et bilde Cornelia tok av meg i dag. En rasende kjekk kar.













I dag har vi hatt nok en innholdsrik dag i Pretoria Zoo. Vi fikk med oss alle de dyra vi ikke så sist gang vi var der, og Cheetah/Gepard er helt klar favorittdyret til gutta i familien. Leoparden henger også høyt i kurs.

Dette er dagen da Samuel fikk testet ut de afrikanske biene og ble stukket i hånda. Det var selvsagt superdramatisk, og Mikke Mus-plasterne fikk utrettet sine mirakler.

Dette var også dagen da Cecilia fikk sin aller første is.. Takk Gud for våtservietter og vaskemaskin.

Vi har også fått testet ut hvordan det er når to barn går bærsærk samtidig i hysterisk sinnagråt.. Det fikk vi testet ut i går, i bilen og på en restaurant full med mennesker. Min trøst er at to bord bortenfor satt det en pappa som hadde enda større problemer enn oss.

I morgen har vi hviledag og blir i området og skal bare kose oss og slappe av og her er noen flere bilder fra Pretoria Zoo fra i dag.

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg må bare si det en gang til, dere har to så utrolig fine og sjarmerende barn!
Helene

Mariannes blogg sa...

Rasende kjekk kar!! ;D
Og for noen helt nydelige barn <3
Håper dere får noen supre dager før dere setter kursen hjemover som familie på 4!
Varm hilsen fra meg:))

Anonym sa...

smashing pic<tures- velkommen hjem, nå er varmen kommet til oss også, tror vi har matchende temperaturer, klem momo

Anonym sa...

Hei. Har fulgt spent med på bloggen deres. Jeg og min mann skal også adoptere fra Sør Afrika - og vi venter på å få utarbeidet en sosialrapport fra barnevernstjenesten.

Spent på om dere har kommet hjem og om alt er greit med familien:)

Hilsen Camilla - fra sørlandet