26. mai 2010




Posted by Picasa

3 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Hei, bare et lite tips fra meg
Når dere går langs fortauene der nede ligger det ofte kjempe store kongler der, de er flott å ta med hjem å bruke i julen
Jeg fant selv noen å de var kjempe flotte til dekorasjoner i julen å i tilegg tok jeg en avlegger fra den grønne planten i frontena med dame på utenfor på alleyn, stappet den oppi en tåteflaske jeg ikke brukte, fyllte litt vann i den å hjem med den, utrolig enkel plante å få til å den har nå blitt kjempestor :)
Får jo kjøpt de her å men syntes det er litt ekstra når de er plukket i SA :) bare noen tips jeg hadde i hodet :)
Kos dere masse videre der nede her der det høstlig vær for tiden :(

Anonym sa...

Å, slike kongler plukket vi også med oss. Fant de i en park nedenfor unionsbygningen... Kjempe stilige på juledekket bord ;o)Og litt spesielt når de er plukket i SA...

Kos dere, vi nyter alt dere skriver!

Helene

Unknown sa...

Mitt Africa Karen Boye - siste landskapsbilde- flott- momo