12. april 2007

SHOPPING!!!!!!!!!!!!

Endelig kom lønna inn på konto og den store shoppingen kunne begynne...
i dag var det mange av de praktiske tingene som stod på programmet, bla apoteket. Det er urolig hvor hyggelige folk blir når de hører at man skal adoptere! Smil og glede og en kjempeservice!
Tror jeg skal si at jeg skal til Sør-Afrika hver gang jeg skal i butikken, jeg.....


Fant ikke alt jeg ville ha av praktiske ting, så runden fortsetter i morgen. Koffertene begynner å fylles med rent sommertøy og det er deilig å se at de fylles. Det betyr snarlig avreise. Faktisk er det bare 6 dager igjen til vi sitter på flyet. Gjett om vi gleder oss!

Navnet ser ut til å ha passert alle forhandlingsrundene, og vil bli offentliggjort om ikke så altfor lenge. På bloggen kommer det først etter rettsmøtet, eller kanskje ikke i det hele tatt. Vi får se, vi får se!

Når det gjelder shopping kan vi ta helt av - vi kan ha med 60 kilo på nedturen og hele 90 kg hjemover. Det skal ikke akkurat knipe! Vi kan takke Egersund reisebyrå for gunstige avtaler med Air France for dette vidunderlige godet. Vi slipper å veie bagasjen og knipe inn på hver minste ting!

-Også: Dagens absolutte høydepunkt: JEG ER OFFISIELT UTE I PERMISJON NÅ!
(jeg skal bare innom jobb en times tid i morgen for å spise is sammen med klassen)
Det er bare digg!!!

Ingen kommentarer: