24. april 2007

Første dag i resten av våre liv

Det har vært en deilig dag. Prinsen sov hele natten (om enn noe kort, siden han sovnet så sent). Det førte igjen til at han sov hele 3.5 timer midt på dagen i dag ( fra kl 10 - 1345). Han har vært solstråle i hele dag, smilt, ledd, spøkt og snurret mamman og pappan sin rundt lillefingeren.

Han er trygg så lenge han er innenfor leilighetens fire vegger, men vi har likevel gått en tur opp til parlamentsbygningene like ved der vi bor. Han koste seg i vogna, særlig da han satt og tittet på speilbildet av seg selv hele veien (han har fått en marihønespeildingsleke...)

Et skår i gleden er likevel at han er sp skrekkelig forkjølet og han surkler noe fryktelig. Han hadde feber nå til kvelden og survet veldig. men med paracet innabords og noe medisin mot surkling vi fikk kjøpt på apoteket går det seg vel til. Ellers kan det vel hende at SWAT-tem i Grimstad får en telefon snart?

Tusen takk tilalle som leser og oppmuntrer oss på alle vis! Takk! Dere er rørende!

Klemmer fra Svenelia

9 kommentarer:

Anonym sa...

hei, mine kjære

har nettopp lest "last news", jeg er glad for at det går bra, håer at denne forkølelsen gir seg snart for Samuel.

Her er det grått og kladt, regnbyger i hele dag. Skal hilse dere fra Eva og Sissel.

klemmer
mams

Anonym sa...

Hei hei!
Ville bare stikke innom og si GRATULERER!!! Kan tenke meg at dette er stort, ja! Ønsker dere lykke til med rettsmøtet og et fortsatt flott opphold..
Klem fra Helene (kollega JSR)

Anonym sa...

Til dere nybakte foreldre!
Gratulerer så mye...
Jeg får nesten tårer i øynene av å lese bloggen deres, det er mange følelser og tanker som skal bearbeides. Lykke til i rollene som mor og far.
Varm klem fra Solveig NT

Anonym sa...

Aller først, hjertelig gratulerer som foreldre. Det største som kan skje i livet er å bli mamma og pappa.
Veldig hyggelig å hilse på dere på Gardermoen, 18.4.
Ønsker dere lykke til med Prinsen deres og alt, alt godt for framtiden.

Hilsen tanta til David og Henry.
(Helenes søster) Kirsten.

Anonym sa...

Natteammingspause... Glad over å lese at dagen gått bra. Sender opp en bønn om at Samuel skal bli frisk. Tenker masse på dere. klem

Anonym sa...

Jeg tenkte på dere hele mandagen, men fikk ikke sjekket bloggen før i dag. Jeg blir helt ordløs. Det eneste jeg kan si er at det er ikke fritt for tårer her på kontoret mitt i Arna.
Torsdagen går kjempefint!

Suss, suss, suss! Kris.

Anonym sa...

Gratulerer som foreldre. Det går nok bra med Samuel. Det blir nok uvant når han kommer hit.

Målfrid og Pappa.

Anonym sa...

Gratulerer med Samuel, deres første sønn, dette er nok stort av det jeg leser i bloggen deres:0)
Ønsker dere alle tre fortsatt en kjempe fin tur, og kos dere masse:0)
Jørn (FAD)

Anonym sa...

For en aldele nydelig pjokk du/ dere har.