7. mai 2007

Selektiv hukommelse

Det er underlig hvordan hjernen vår fungerer. Mannen og jeg har akkurat sett igjennom opptakene fra overtagelsen av Samuel. Det er ikke mye vi husker fra hva som ble sagt og gjort... Men så fredfullt det var!

Det var godt å se igjennom opptakene, få med seg flere detaljer og ikke minst oppleve det engang til. Akkurat nå har jeg bare lyst til å løpe inn på soverommet, løfte opp sønnen og knuge ham inntil meg. Men i frykt for å få en våken sønn, som frarøver familien nattesøvnen lar jeg det være...

Til vår store lettelse elsker han senga si her hjemme. Han sovner raskt og har sovet hele natta igjennom de første to nettene. Det er vi veldig glade for. Rolls-royce-vogna setter han også stor pris på, han er faktisk rent ut ivrig etter å sitte i den. En ny opplevelse for foreldrene, etter å ha strevd fælt med å få han til å sitte i paraplytrilla i SA. Det skal npk bli trilleturer i nærområdet, ja!

Bilsetet skal nok også få prøvd seg, men nå er det vogn som gjelder. Det er jo snart 17.mai, så vi ligger i hardtrening fram til da - i håp om at han skal kose seg på den store dagen i sitt nye hjemland.

Dere, dette er bare deilig!

ps! jeg ville tatt med vogn på hentereise til SA...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh mann o mann ... det er så godt, hvordan det starter med deres ung familie! Vi leser hver kveld om sveneliamuel og vi syns, dere har fått en veldig ukomplisert sønn. Takk skal Gud ha! Vi gleder oss med dere og ønsker å se dere igjen! Hilsen Eckdor, die alten Deutschen.

Anonym sa...

Først nå fant jeg ut at det er mulig å skrive kommentarer til dere... Da vil jeg bare takke dere for at vi har fått ta del i denne fantastiske hentereisen deres. Og Samuel er bare utrolig nydelig!!

Gjett om jeg ble paff da jeg hørte navnet. Samme dag ved frokostbordet hadde nemlig jeg og mannen mer eller mindre blitt enige om at det måtte bli en liten Samuel hvis vi fikk en gutt. Gjett om jeg fikk hakeslipp da jeg samme ettermiddag fikk se bildet av den skjønne gutten deres og så at han het Samuel :-)

Det er nok et år til det blir vår tur, så det blir nok muligens et annet navn på oss, men litt morsomt er det jo likevel.

Kos dere masse i tiden dere nå har foran dere!!!!

Stor klem fra Susanne (som er "Zurufa" på Ønskebarn)

Anonym sa...

Glad dere er tryggt hjemme igjen. Gleder oss til å se dere. Håper dere får noen flotte mai-dager sammen.
/Gro

Anonym sa...

Hei!
Godt å høre at det har gått så bra for dere. Ser frem til å møte dere og sønnen deres... Husgruppesamlingene har gått bra. Gud velsigne dere!
/David