12. juni 2010

TID FOR FLYTTING














Dersom noen kan hjelpe oss med flytting LØRDAG 19 juni fra kl 10:00 og utover. Mange av dere som leser bloggen vår fast har allerede fått invitasjon til å være med, men kanskje det er noen der ute som kan bidra litt og ikke har fått invitasjon?

Vi er litt amputert da en av oss må passe Cecilia den dagen, og rett og slett holde henne unna flyttekaoset.

Dersom du ka delta, med smått eller stort: pakke, vaske, bære,kjøre, sette på plass... så er du velkommen. Du vil få varm lunsj, brus, kaffe og sjokolade - og en stor og behørig takk!

Ta kontakt dersom du kan og vil bidra!

TAKK!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sjokoladen fristet, jeg kommer jeg :D momo

Anonym sa...

Hei
Jeg følger spent med på bloggen deres:) Jeg og min mann skal adoptere fra Sør-Afrika og vi står nå i ventekø. Vi sitter og lurer veldig på hvor mye penger man beregner til reise+opphold+lommepenger osv. når man drar dit. Så tenkte jeg, hvorfor ikke spørre dere:) Lurte på om dere hadde mulighet til å fortelle et cirkaoverslag over hvor mye dere beregnet?

Hilsen camilla - camillaalette@hotmail.com

Anonym sa...

Pssst. Har du registrert deg på http://saforeningen.no/forum
Der er det mange likesinnede ;o)Og du kan få svar på alt du måtte lure på + mye mer...
Helene