7. november 2006

The husband is speaking


Ja tenk det dere. Mannen i huset melder seg på i bloggen. Slike blogger kan fort bli kvinnenes domene, men jeg vil at dere skal vite at jeg er engasjert som bare det.
Nei, vi har ikke fått tildeling ennå. Håper selvsagt at noe skal skje snart. Julen er tross alt så annerledes med barn enn uten, men dette kan jo ikke vi styre. Så da får man bare jobbe og la tiden gå. Den dagen vi får nyheten om at vi har fått tildeling, vil selvsagt familie og venner få beskjed, og selvsagt dukker nyheten opp på denne siden! Så sjekk bloggen vår, så slipper vi disse spørsmålene hele tiden ;-)

Jeg var i Trondheim i helgen på en konferranse der oppe, og der var det en som heter Alexander Venter som var "hoved-attraksjonen". Han er fra Sør-Afrika, og delte selvsagt mye derfra, og jeg kan vel ikke legge skjul på at mine tanker lot seg løpe litt av sted. Han tilbød seg faktisk å arrangere en tur for oss til Soweto eller Joweto (Slummen i Johannesburg), slik at vi kan se realitetene slik de opplever det i menighetsarbeidet der. Spennende. Jeg leste forresten i en avis i går, at miljøeksperter mener at Cape Town er blant en del store byer som i løpet av 70 år vil stå under vann, på grunn av at havnivået vil stige. Så da får man satse på at vi får tildeling før den tid :-)

Ha en fortsatt god dag.
mvh
Mannen i huset

1 kommentar:

Mmmarianne sa...

Hei igjen! Vil bare si at vi følger spent med her inne! Har baby/barnegarn og pinner klart ;-)

Også er det hyggelig å fortelle at vi nå bruker kveldene til å lese info-pakker fra de tre adopsjonsforeningene!

Vi har ikke glemt vinen - må bare bli litt friskere først :-)))

http://mmmarianne.blogdrive.com