14. oktober 2006

høst


Nå er det definitivt høst. Vi har blitt forespeilet tildeling i løpet av høsten. Det er nå og i noen uker framover. Telefonen følger med meg hver dag, hele tiden. Vi er så klare som vi kan få blitt. Hvorfor ringer den ikke?


Hele tiden blir vi møtt med sprøsmål: "Har dere hørt noe?" Hva tror de egentlig? At vi kommer til å holde de gode nyhetene for oss selv? Det er jo ingenting vi heller ønsker enn å utbasunere til hele verden at vi har blitt foreldre til verdens skjenneste gutt/jente! Vi kommer ikke til å holde tett, bare så det er sagt.

Det meste begynner å bli klart. Selvsagt har vi ikke kjøpt tøy enda. Det er jo nærmest umulig! Men her er ønskelista vår for ting & tang framover:
  • Voksipose (rød)
  • Bilsete
  • Stellematte
  • sengetøy
  • smekker
  • tutekopp
  • smokker/sutter
  • smokkeholder
  • badebalje evt. badebøtte

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gleder oss til å bli supertante og superonkel!!

Susanne og Knut

svenelia sa...

"...og en skje for babyen i Sør-Afrika"
- tenker stadig på den! Dere er gode!

Anonym sa...

Kjenner de spørsmåla så godt, "har dere hørt noe?"
-og ALLE vet at vi ikke hører noe før vi får den store telefonen! Allikevel spør de gang på gang "har dere hørt noe?" og da svarer Helene: "Nei, vi hører ikke noe før vi får tildeling!"......men til de aller fleste når det vist ikke inn, for neste gang vi prates kommer det samme spørsmålet igjen....
Til ei venninne svarte jeg, "jo vi kom hjem fra Sør Afrika for en uke siden vi..." he he.... ja, jeg tror nesten at noen tror vi kommer til å holde tildelingen for oss selv, så lite stolt er vi over å bli foreldre ;-) "rister på hodet" - Hele Verden skal få vite det! og jeg skal sende deg en melding!!! Helene

svenelia sa...

Ikke sant! Men jeg skjønner det jo, på en måte. Hva kan man spørre om? Når man er gravid kan spørsmålene dreie seg om formen osv. Men kanskje et tips kan være: hvordan har dere det nå? Venter dere fælt? osv. Melding mottas med takk, og jeg skal sende deg også. Gleder meg til å treffe deg!