25. desember 2006

Jeg er så glad hver julekveld...




...for da ble Jesus født...

Det er det julen handler om, og hos oss opplever jeg at det klarer vi å sette fokus på. Gårdagen var ganske interessant, riktignok, med to av11 festdeltagerne syke (les: spysyke). Jeg skal være snill å ikke legge ut bildene av dem her...men midt i deres svakhet kunne jeg ikke dy meg for å le hjertelig av dem, der de lå i hver sin stol med dyne og spybøtte på fanget...

Selvsagt har Sør-Afrikababyen vært med oss i tankene i år. Det er underlig å tenke på at der nede under stjernene er det et lite barn som venter på å få foreldre, som også har hatt julekveld. Hva slags julefeiring har man på barnehjemmene i SA?

Den første pakken til svenelia-to-be lå under juletreet i går. En flott hjemmestrikket genser, ca str 1 1/2 år. Det varmet, og den åpnet vi til sist!

Neste år må det bli jul med barn, og juletreet får nok ikke stå i fred like mye som i år. Heldigvis.

Gledelig jul til alle kjente og ukjente der ute!
Gud veldigne dere alle!

Ingen kommentarer: